Meist

Merike Narusk

Õppekeskkonna idee autor ja sisu kaasautor

Kogemus lastega tegelemisel: kahe lapse ema ja kolme lapse vanaema, üle 20 aastat töökogemust lasteaias nii õpetajana kui juhina.

Üks mõte seoses laste ja õppimisega: Laps omandab kõige paremini teadmisi ja oskusi praktilise kogemuse kaudu: uurides, avastades, võttes vastu otsuseid. Et koolis hästi hakkama saada on oluline keskendumisvõime: kuula, mõtle ja alles siis tegutse. Seda kõike meie veebipõhises eelkoolis laps õpib.

Lotte-Triin Narusk

Õppekeskkonna ideede ja tegemiste kajastaja

Kogemus lastega tegelemisel: pisipoja ema

Üks mõte seoses laste ja õppimisega: Värske emana on mulle vägagi tuttav paljude vanemate mure, et laste mängude maailm on tohutult kirju ning keeruline on sealt midagi valida. Asja lihtsustamiseks eelistan tavaliselt neid tegevusi ja mänge, mille on teinud või heaks kiitnud nt hariduspsühholoogid, füsioterapeudid, lastearstid jne. Nüüd on mul hea meel panustada ise ühe vahva lastele mõeldud õppekeskkonna töösse, mille sisu taga seisavad samuti pedagoogid.

Mare Valk

Õppekeskkonna programmijuht

Kogemus lastega tegelemisel: kahe lapse ema ja nelja lapse vanaema, üle 30 aasta töökogemust koolis ja lasteaias nii logopeedi kui õpetajana.

Üks mõte seoses laste ja õppimisega: kõige paremini õpib laps ise lahendusi otsides ning katsetades. Praegu on koolides suurim probleem kasin lugemisoskus ja lugemus üldiselt. Kodu osa selle omandamisel on raske ülehinnata. 

Helina Raud

Õppekeskkonna sisu kaasautor

Kogemus lastega tegelemisel: kahe lapse ema ja üle 13 aasta töökogemust lasteaias.

Üks mõte seoses laste ja õppimisega: Pean õppeprotsessis oluliseks laste võimalust sooritada tegevusi mitmekülgselt. Seda nii erinevate vahenditega, kui ka erinevates keskkondades. See annab lapsele võimaluse omandada ja ka rakendada saadud teadmisi rohkematel ning  tähelepanu haaravatel viisidel. Kooliks valmis veebikeskkond loob võimaluse toetada ja rikastada laste teekonda uute teadmisteni.